Retail House Varejo | Portfolio Categories Caser
82
archive,paged,tax-portfolio_category,term-caser-en,term-82,paged-3,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Archive

Dobbel dose kjærlighet

  Oppgave Somersby Double Press scoret svært godt på smak i forkant av lansering.  Målsettingen for kampanjen ble derfor å sikre produktet en markedsledende posisjon innen ciderkategorien, samt å utfordre forbrukers oppfatning av kategorien.   Løsning For å komme med en ny, relevant og troverdig historie til kjedene og til...

Konge filmsponsorat

  Oppgave Vår oppgave var å skape en kampanjeplattform som både økte markedsandelen til Pepsi Max innen sukkerfri cola, og som styrket merkevaren hos målgruppen. I tillegg skulle kampanjeplattformen være relevant for kjedene, slik at man fikk sikret økt synlighet i form av volum i butikk og...

160 år i folkets tjeneste

  Oppgave I 2014 var det 160 år siden apotekeren Peter Möller introduserte Möllers Tran for det norske folk. En av Norges eldste merkevarer ønsket fra august å markere dette jubileet med mål om å rekruttere nye brukere og øke frekvensen på kjøp.   Løsning Vi ville fortelle den stolte...

Farris 4 stjerners hverdag

Firestjerners hverdag

  Oppgave Farris kom til oss med en markedsandel på nesten 70%. Selv om det er høyt, så var den enda større tidligere. Konkurransen fra springen var merkbar. Oppgaven vår var å heve Farris som merkevare og ta en større markedsandel.   Løsning Med mål om økt frekvens hos shopper skapte vi en...