Retail House Varejo | Portfolio Categories Caser
76
archive,paged,tax-portfolio_category,term-caser,term-76,paged-2,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Archive

Nidar, Stratos, Caramba, Brasil

Caramba!

  Oppgave Hvordan samle alle Nidar sine storplater under én felles kampanjeplattform?   Løsning Sjokolade går på mange måter hånd i hånd med festlige anledninger, så når Nidar for første gang samlet alle storplatene i samme kampanje måtte det markeres! Brasiliansk feststemning og en skattejakt-kampanje ble spredt til alle kriker,...

Fjordland og landslagsponsorat kombinert

  Oppgave Sponsorreklame kan ofte virke “kjøpt og betalt”, og dette kan gi mindre igjen for investeringen, selv om sponsoratet er relevant. Vår oppgave var derfor å finne en naturlig bro mellom landslaget i kombinert og Fjordlands ønske om å ha fokus på ernæring og næringsinnholdet i maten.   Løsning Vi gjorde...

Stratos til nye luftige høyder

  Oppgave Stratos er Nidars aller største merkevare, men merket hadde utfordringer. Den viktigste utfordringen for Stratos er frekvens. Kategorien er preget av mange lanseringer og høyt prispress, noe som gjør hverdagen til en ”gammel traver” utfordrende.   Løsning Vi ønsket å gi Stratos-pakningene en ekstra verdi for shopper. Vi visste at de...

Norges råeste kampanje

  Oppgave Pepsi Max og G-Sport utfordret oss med hvert sitt ønske om nytenkende kampanjeløsninger, og hadde samme mål om å knytte det salgutløsende og merkevarebyggende tettere sammen. Å tenke kreativt og nytt i samme periode for to produkter ga oss en unik mulighet til å skape noe annerledes.   Løsning Det...