Oppgave
Styrk hele Iduns grillportefølje!
Løsning
Idun har mange konkurrenter i grillkategorien, så det var et sterkt behov for å skille seg ut på en unik måte. Derfor samlet vi Idun-porteføljen med hele 52 grillprodukter og teamet opp med Jernia, som er Norges største leverandører innen grillutstyr. På den måten fikk vi to betydelige aktører i grillkategorien til å vise muskler sammen i grillsesongen, i en kategori som tradisjonelt sett har vært drevet av kjedenes egne grillkampanjer. Mediefokus og kommunikajonsvektingen differensierte vi på bakgrunn av de ulike produktenes utfordringer.
Resultater
• Kampanjen går ut 2016, men mottakelsen er foreløpig svært tilfredsstillende for begge
parter!
Oppgave
Styrk hele Iduns grillportefølje!
Løsning
Idun har mange konkurrenter i grillkategorien, så det var et sterkt behov for å skille seg ut på en unik måte. Derfor samlet vi Idun-porteføljen med hele 52 grillprodukter og teamet opp med Jernia, som er Norges største leverandører innen grillutstyr. På den måten fikk vi to betydelige aktører i grillkategorien til å vise muskler sammen i grillsesongen, i en kategori som tradisjonelt sett har vært drevet av kjedenes egne grillkampanjer. Mediefokus og kommunikajonsvektingen differensierte vi på bakgrunn av de ulike produktenes utfordringer.
Resultater
• Kampanjen går ut 2016, men mottakelsen er foreløpig svært tilfredsstillende for begge
parter!